Pagina's

vrijdag 28 december 2012

Kerstcadeaus

Allereerst wil ik iedereen alvast een prettige jaarwisseling wensen! En ik hoop dat jullie een hele fijne kerst hadden.
Zelf ben ik erg druk geweest en zit nu heel even achter de computer, want de drukte is nog lang niet voorbij!

Ik heb erg lang niets van me laten horen, dat komt grotendeels omdat ik aan grote projecten bezig was die een verrassing moesten blijven. Maar ook omdat het haken wat minder goed ging door veel hoofdpijn.

MAAR...... De kerstdagen zijn voorbij: dus nu mag het uiteindelijk toch op het internet geplaastst worden.

Allereerst heb ik voor de hele familie een bekerhoes gehaakt. De bedoeling was eerst dat het voor begin december was, maar door omstandigheden werd het verplaatst naar kerst. Een hele opluchting voor mij, want dat betekende dat ik er meer tijd voor had!

Dit zijn de bekerhoezen geworden:
Ik ben er erg trots op. het meeste heb ik zelf verzonnen, maar een enkele, zoals de berner sennenhond, de bloem, de maan en sterren en de vogel (is hier niet te zien, zit aan de achterkant van de gele beker met de bloem) komen wel van het internet af. Het was een heel karwei, maar het was toch ook wel leuk om te doen.

Daarnaast had ik voor mijn ouders, die dit jaar 40 jaar getrouwd zijn, een kerststal gehaakt. Het patroon komt van gourmet crochet, de stal heb ik er zelf bijgemaakt, en de os heb ik van het internet gehaald. (er moet toch een os bij!)

Er zitten in het dak kleine lampjes van de ikea, die je met een batterij aan en uit kon zetten.
Ik ben er allemaal wel heel erg trots op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten