Pagina's

woensdag 16 januari 2013

koala 2

Een tijd terug had ik voor een vriendin een koala sleutelhanger gehaakt, maar nu was die kwijt (waarschijnlijk had ik hem niet goed vastgemaakt aan de sleutelhanger. Het was een gladde draad, dat knoopt al niet goed, weten we ook weer voor de volgende keer)
Maar nu vroeg ze of ik een nieuwe kon haken voor in haar boekenkast.
Ik wilde niet dat vorige patroon, want dat was een best raar patroon, en het is sowieso leuker om steeds iets anders te haken.

Mijn oog viel op de koala van Delicious Crochet. Maar die had een hart van. Nu dacht ik wel dat ze dat niet zou willen, dus even gevraagd, en inderdaad, liever zonder hart.

Maar ja, een koala die niets vast heeft is raar met zijn kop opzij, dus dan ook maar de kop recht houden.

Tijdens het haken vond ik het oog eigenlijk ook niet mooi, hij zat er op, maar het was gewoon niet mooi geworden. Oog eraf, een plat oog gehaakt en erop, en dat zag er al stukken beter uit!

Verder ging het patroon erg vlot, en het was ook leuk om te doen.

Hier het resultaat:

Nu ga ik beginnen aan een tweede kerststal op bestelling. Blijkbaar viel hij wel in de smaak :)En aangezien het nu nog januari is, heb ik tijd zat.

Haakze!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten