Pagina's

zaterdag 29 september 2012

CAL

Dat ik teveel dingen tegelijk wil doen is bij deze weeral eens bewezen.
Ik ben dus druk bezig met alle cadeaus die ik nog moet maken, er ligt ergens nog een halve giraf, en ik wilde ook beginnen aan een leuk project (had er net alle wol voor gekocht) toen er iets super leuks werd georganiseerd op het hobbydoos forum!

Wat ze wilde doen is een CAL. Een Crochet-Along. Dat wil dus zeggen dat meerdere mensen tegelijk aan hetzelfde werken. Zo kan je elkaar helpen, zien hoe andere het doen enzovoort. Ik had er al eens van gehoord, maar tot nu toe waren het dingen die ik niet zo interessant vond. Tot nu!

Nu wilde ze met zn alle een mooie deken maken.
Deze deken. Het patroon vind je hier.

Ik vond hem geweldig leuk, maar wat zou mn vriend er van vinden als ik NOG iets zou starten. Het is namelijk niet zo dat zo'n deken binnen de week af is.
Maar hij vond het toch een leuk idee. Als ik dat wilde doen, moest ik dat doen.
Dus doorgegeven dat ik meedeed en wol gekocht! Het gaat een witte met bordeaux rode deken worden.
Ik heb er erg veel zin in, maar we beginnen pas op maandag 8 oktober.

Voor meer informatie over deze CAL kan je hier kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten