Pagina's

donderdag 20 september 2012

Ratjes

Dit weekend heb ik 4 "logee-ratjes" gekregen. Omdat ze toch voor lange tijd hier blijven hebben we besloten ze met mijn ratjes kennis te laten maken. Het waren namelijk 4 vrouwtjes, en ik zelf heb ook 2 vrouwtjes en een hok waar er makkelijk zoveel in kunnen!
De kennismaking verliep uitzonderlijk goed! Dus heel het hok goed uitgewassen en ze samen gezet. Ik had nog hangmatjes liggen van de vorige ratten, want de dames die ik nu heb hielden er niet zo van.

Tot nu...

Ik had die hangmatten opgehangen voor de nieuwkomers, zien wat zij er van vonden.
En wat zie ik? Een grote bende van 5 ratten in 1 hangmat!
Ik denk eigenlijk dat de 6e er gewoon niet meer bij paste, maar het kan ook zijn dat die het gewoon niet prettig vind. De 6e is er namelijk 1 van mij ;)

Maar na dit gezien te hebben begonnen mijn haak-vingers weer te jeuken! Deze hangmat had ik toen zelf genaaid. Houd niets in eigenlijk, gewoon knippen, en zorgen dat het niet gaat rafelen.
Maar wat ik nu als idee had... Ik wilde een soort hangend mandje maken. Dus hetzelfde principe als een hangmat, maar dan dichter.
Op zoek naar een leuk patroon kwam ik deze tegen, en ik ging het meteen uitproberen.

Het resultaat was snel klaar, en ik vond hem er goed uit zien.
Maar nu natuurlijk de mening van de ontvangers:


Ze doken er meteen in! Denk dat dat wel goed zit dan :) Het was erg makkelijk om te maken, maar nu alleen nog zien hoe lang het heel blijft ;)


1 opmerking:

  1. zo te zien zijn ze er wel heel blij mee.

    Nog bedankt voor je stem op ons blog.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen