Pagina's

maandag 17 september 2012

Wol en borduurgaren

Ik heb nu pas van mijn moeder een naaimachine gekregen. Dus gelukkig geen gepruts meer op dat stomme rare reis-naaimachientje! Nogmaals: bedankt!
Maar dat was niet het enige dat ze voor me had klaarliggen. Ook kwam ze met een grote zak vol met wol aan. Zij is namelijk meer aan het breien, en gebruikt dus wel wol, maar veel van dezelfde kleur. Dus op een bepaald moment heb je allemaal restjes, waar ze dan niets mee kan doen, maar ik wel!
Ik was er dan ook heel erg blij mee!
Dit is de grote hoop dus. En ja, ik ben gek op giraffen, dus vooral die bol geel, en oranje vielen me direct op! Daar ga ik binnenkort een giraffe voor mezelf van maken.

Ook door mijn eigen hobby spullen ben ik eens doorgegaan. Zo kwam ik nog een hele lading borduurgaren tegen. Ik hield die bij voor als ik nog eens verder ga met borduren. Maar, dacht ik. Ik kan er ook leuke details mee op knuffeltjes borduren. Het is veel mooiere kwaliteit dan naaigaren, en als het op is, en ik wil later TOCH nog verder borduren, koop ik dat nummer gewoon bij.
Dus alles gesorteerd, genoteerd enzovoort. Kwam ik er achter dat ik toch wel erg van giraffen hou... Ik heb heel veel geel, bruin, groen, zelfs wat roze en blauw, maar helemaal geen rood! Zelfs niet iets dat er op lijkt :)
Dus zal toch ooit, als het nodig is, een strengetje rood bij moeten kopen. Want denk wel dat het opvalt als je voor een deel borduurgaren gebruikt, en voor een deel naaigaren.

Nu gaan alle projecten hier wel op een laag pitje staan. Het cadeautjesseizoen komt er namelijk aan, en aangezien ik heeeel veel moet maken, ga ik er toch nu al mee aan de slag. Maar dit kan ik natuurlijk nog niet online zetten :) Dan is het geen cadeau meer.
Ik ga nog wel tussendoor dingetjes maken die hier wel op komen, om een beetje afwisseling te hebben. En anders kan ik wat gratis patroontjes zoeken, en ze hier op linken voor jullie :) kunnen jullie inspiratie opdoen.

Heel veel plezier allemaal, ik ga weer snel verder!

3 opmerkingen:

  1. je kan ook gewoon een strengetje rood van mij krijgen, ik heb maar 50 shades of red

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met gewoon ééntje zou ik al heel erg blij zijn hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik idd ook altijd mijn borduurgaren, heb ik toch liggen en kun je splitsen dus kan je ook een dikker draadje gebruiken. Toch handig, als je nog wat bewaard.
    Groetjes Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen